Ştiri

Actualitate socială, economică, politică, sportivă şi culturală

Tableta zilei

Retrospectiva „Tableta zilei”

Top 10

Top 10 Airplay

Top Magazin

Revista „Top Magazin”

Audio

Cele mai importante subiecte locale ale zilei difuzate în cadrul emisiunii „Pulsul Matinal”

Prima pagină » Tableta zilei

Bucovina la tîrg, dar şi pe Eurosport

15 noiembrie 2017

Consiliul Judeţean Suceava vrea să se lipească de Ministerul Turismului pentru a participa la cîteva tîrguri de turism din străinătate. Preşedintele Consiliului Judeţean, Gheorghe Flutur, i-a scris ministrului Transporturilor, Mircea Titus Dobre, cu rugămintea de a aproba înscrierea judeţului nostru „ca expozant în cadrul Ministerului Turismului la tîrgurile de turism menţionate”. Menţionatele urmează să se desfăşoare la Viena, Madrid, Tel Aviv, Milano, Budapesta, Berlin, Chişinău şi Varşovia. Aşadar, după ce a plimbat Bucovina prin ţară, cu ajutorul Tîrgului „Produs în Bucovina”, domnul Flutur vrea să o plimbe şi prin lume. Nu că Bucovina nu ar fi ieşit în lume pînă acum, scoasă fiind pe banii Consiliului Judeţean, dar Gheorghe Flutur vrea mai mult pentru Bucovina. Vrea mai multe ieşiri şi în acelaşi timp ca zona noastră să se bucure de un „spate” mai puternic, cum este cel oferit de Ministerul Turismului. Lăudabilă iniţiativa conducerii Consiliului Judeţean, numai să vedem dacă aceasta se va materializa, pentru că există posibilitatea ca demersul să fie judecat în cheie politică. Mă refer la faptul că Gheorghe Flutur este de la PNL, iar Mircea Titus Dobre de la PSD. Aşadar, preşedintele Consiliului Judeţean tare ar vrea să atragă turişti din străinătate, iar pentru asta îşi doreşte ca Bucovina să fie prezentă la cît mai multe tîrguri internaţionale. Insuficient. Tîrgurile vin şi trec. Bucovina a mai fost prezentă la tîrguri, dar fără rezultate deosebite. Acest lucru se vede. Bucovina ar trebui să fie prezentă pe televiziunile internaţionale, gen Eurosport, un post cu o bună audienţă în rîndul potenţialilor turişti. Acest canal de televiziune rulează spoturi pentru Grecia, Israel, Italia, Bulgaria, Slovenia, Slovacia sau pentru regiuni din aceste ţări, dar şi din altele. Un spot cu Bucovina ar fi o invitaţie directă pentru telespectatori să vină la noi şi apoi cu alţi ochi ar fi văzut judeţul nostru la tîrgurile de profil de către agenţiile de turism din străinătate. Nu ştiu cît costă o difuzare pe Eurosport, dar este treaba Consiliului Judeţean să afle. Iar după ce află să se uite în cont să vadă cîţi bani are, dar şi să-i invite să contribuie financiar pe membrii Asociaţiei „Produs în Bucovina” şi pe reprezentanţii pensiunilor.

Notează articolul: 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele