Ştiri

Actualitate socială, economică, politică, sportivă şi culturală

Tableta zilei

Retrospectiva „Tableta zilei”

Top 10

Top 10 Airplay

Top Magazin

Revista „Top Magazin”

Audio

Cele mai importante subiecte locale ale zilei difuzate în cadrul emisiunii „Pulsul Matinal”

Prima pagină » Tableta zilei

Împiedicaţii şi tupeiştii de la Lidl

18 decembrie 2017

Joi, 14 decembrie, în cartierul Zamca a fost inaugurat cel de-al patrulea magazin Lidl din municipiul Suceava. Uşile magazinului s-au deschis la ora 07.30, după cum anunţa textul de pe un panou plantat în parcarea acestuia. Joi, 14 decembrie, la ora 12.08, firma de PR tocmită de compania germană a trimis presei sucevene un comunicat în care arăta că urmează să fie inaugurat magazinul care se deschisese deja. Firma de PR a anunţat presa suceveană că noua investiţie înseamnă 20 de locuri de muncă. Mare realizare. Dar de cele peste 20 de locuri de muncă din magazinele din cartier care urmează să se desfiinţeze ca urmare a apariţiei Lidl-ului PR-ul nu a suflat nici o vorbă. Comunicatul multinaţionalei nu putea să nu conţină şi nişte rînduri scrise în limbaj corporatisto-lemnos: „Cel de-al patrulea magazin Lidl din Suceava a fost construit pentru a oferi o experienţă de cumpărături îmbunătăţită pentru clienţi, un mediu de lucru care să răspundă şi mai bine nevoilor angajaţilor, dar şi pentru a fi sustenabil în ceea ce priveşte protecţia mediului. Acesta este realizat conform celor mai noi standarde de sustenabilitate şi eficienţă energetică, iar în cadrul procesului de execuţie au fost folosite soluţii şi tehnologii moderne”. În aroganţa şi suficienţa corporatiştilor, aceştia nu au avut bunul simţ să trimită un text care să conţină diacritice, tuflind literele în pagină fără virgule şi fără pălăriuţe. Şi mai informează Lidl-ul care este suprafaţa magazinului, care este orarul de funcţionare, cîte locuri de parcare sînt şi că noul magazin îşi aşteaptă clienţii cu reduceri la produse. Nu scrie nimic în comunicat, dar probabil că principalele reduceri au fost la tigăi. Trebuie să fii împiedicat tare ca să anunţi deschiderea unui magazin la cîteva ore după ce porţile acestuia s-au deschis. Totodată, trebuie să ai tupeu mare să trimiţi comunicatul presei sucevene, căreia tu nu i-ai plătit nici măcar un leu ca să-ţi faci reclamă. Dacă ar fi fost vreo fundaţie de caritate aş fi înţeles, dar Lidl-ul este ditamai corporaţia care face milioane de euro în municipiul Suceava şi-şi plantează magazinele unde vrea muşchiul ei. De-aici şi tupeul nemăsurat pe care-l afişează.

Notează articolul: 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele