Ştiri

Actualitate socială, economică, politică, sportivă şi culturală

Tableta zilei

Retrospectiva „Tableta zilei”

Top 10

Top 10 Airplay

Top Magazin

Revista „Top Magazin”

Audio

Cele mai importante subiecte locale ale zilei difuzate în cadrul emisiunii „Pulsul Matinal”

Prima pagină » Tableta zilei

Suceava, scena confruntării dintre un pod şi o şosea

30 septembrie 2019

Vineri, 27 septembrie 2019, în judeţul Suceava, România, Uniunea Europeană, a avut loc o cumplită bătălie. S-au confruntat un pod şi o şosea de centură. Este vorba despre podul de la Vereşti şi ruta ocolitoare a Sucevei. Podul are o lungime de 240 de metri şi a fost construit în 1964, iar şoseaua de centură are 12,3 kilometri, iar lucrările la aceasta au început în urmă cu 11 ani. Podul s-a aflat în colţul galben şi a fost antrenat de preşedintele PNL al Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur. Şoseaua a stat în colţul roşu şi a fost antrenată de Guvernul PSD. Ciocnirea s-a produs cu mult zgomot mediatic. Domnul Flutur s-a plimbat pe podul de la Vereşti, triumfător, şi a luat peste picior Guvernul PSD, pentru că în timp ce el a terminat podul, ditamai Guvernul nu a fost în stare să deschidă şoseaua pentru circulaţie. Şi crezînd că nu-i suficient şi că nu l-a văzut tot publicul care a urmărit meciul s-a tras aproape de şoseaua de centură, lîngă un sens giratoriu, despre care a spus că s-a făcut la propunerea sa. Şi ca să nu spună lumea că dumnealui numai cîrcoteşte, domnul Flutur i-a lăudat pe constructori. Ei, dar cum ce-i prea mult strică, domnul Flutur i-a şi criticat pentru că au lăsat de izbelişte alte lucrări antamate prin judeţ. Şi, evident, omul cu podul i-a criticat pe oamenii cu şoseaua că s-au mişcat prea lent, ruta ocolitoare trebuind să fie gata de mult. Tocmai de la Bucureşti a venit ministrul PSD al Transporturilor, Răzvan Cuc, care, în aceeaşi zi, mai pe după-amiază, a dat drumul şoselei de centură. Cîrcotaşii spun că aceasta nu e tocmai gata, adică mai trebuie nişte lucruri ca să fie cum scrie la carte, la cartea de drumuri sigure, dar asta e. Sîntem în prag de alegeri şi partidele trebuie să cîştige puncte electorale, iar pentru asta folosesc toate armele posibile şi imposibile, inclusiv poduri de 240 de metri şi rute ocolitoare de 12,3 kilometri. Asta, în timp ce prin alte ţări se sparg munţi pentru a se construi autostrăzi de 50 de kilometri şi se ocupă văi pentru a se face poduri de kilometri întregi.

Notează articolul: 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele