Ştiri

Actualitate socială, economică, politică, sportivă şi culturală

Tableta zilei

Retrospectiva „Tableta zilei”

Top 10

Top 10 Airplay

Top Magazin

Revista „Top Magazin”

Audio

Cele mai importante subiecte locale ale zilei difuzate în cadrul emisiunii „Pulsul Matinal”

Prima pagină » Ştiri

Universitari suceveni, prelegeri la universităţi din Indonezia

12 septembrie 2019

În perioada 2 – 10 septembrie, două cadre didactice de la Facultatea de Știinte ale Educației din cadrul Universității „Ștefan cel Mare” din Suceava au dezvoltat un program complex de cooperare în domeniul educației la nivelul a trei universități din Indonezia. Este vorba despre conferențiarul universitar doctor Aurora Adina Colomeischi și lectorul doctor Tudor Colomeischi. Potrivit unui comunicat al USV, programul a inclus vizite și susținerea de prelegeri în cadrul a trei universități din trei regiuni diferite ale Indoneziei. Aurora Colomeischi a participat în calitate de vorbitor principal la Conferința Internațională despre Învățare, Inovare și Educație de Calitate. Prelegerile au avut ca temă generală dezvoltarea curriculum-ului pentru învățămîntul primar în secolul XXI, prezentarea de proiecte și bune practici din contextul educațional al spațiului european și românesc. La una dintre universitățile din Indonezia, Tudor Colomeischi a susținut prelegerea cu tema „Organizarea și dezvoltarea curriculum-ului în învățămîntul primar din România”, cu accent pe specificul învățării matematicii în şcoala primară. La aceeași universitate s-au prezentat rezultate ale proiectelor de cercetare, dezvoltare şi inovare derulate de Facultatea de Științe ale Educației din USV. În comunicatul universității sucevene se menționează că „subiectele propuse au generat multiple întrebări, puncte de reflecție, deschizînd căi profunde de comunicare în ceea ce privește problematica globală a educației și curriculum-ul bazat pe competențe”. La alte două universități indoneziene, prelegerile susținute în fața studenților de la programele de studii de licență, masterat și doctorat au inițiat discuții pe tema specificului dezvoltării curriculum-ului în secolului XXI, a principalelor provocări și dificultăți cu care se confruntă lumea contemporană și a modalităților prin care aceste provocări pot fi întîmpinate prin educație.

Notează articolul: 1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele