Directorul TPL Suceava, Darie Romaniuc, a declarat, la Radio Top, că pînă acum instalațiile de aer condiționat din autobuzele electrice au făcut față căldurii, dar și că a crescut factura la curent. El a afirmat: „Toate instalațiile și-au făcut bine treaba. E primul lor an de funcționare și este alt confort. Autobuzele electrice reprezintă marele cîștig al sucevenilor, numai că sînt insuficiente în momentul de față. Ca să facem un transport civilizat pe timpul anului școlar avem nevoie de minim 30 de autobuze electrice mari, cu cinci mai multe decît în prezent. În plus, două vehicule sînt imobilizate din cauza unor accidente”. Directorul firmei locale de transport în comun a subliniat că folosirea aerului condiționat descarcă acumulatorii mai rapid. În perioadele cu temperaturi ridicate, cînd funcționează aerul condiționat, un autobuz electric poate parcurge într-o zi aproximativ 200 de kilometri, față de 230-250 de kilometri în mod normal. 200 de kilometri înseamnă 10 rute Suceava-Burdujeni dus-întors. Darie Romaniuc a mai spus că factura la curent înregistrată la autobaza diviziei de transport electric a crescut de la 90.000 de lei în luna mai la 97.000 de lei în iunie. Potrivit directorului TPL, oricum cheltuielile per kilometru pentru combustibil s-au redus cu aproape 40-50% la autobuzele electrice în comparație cu cele clasice. În dotarea TPL Suceava sînt 47 de autobuze electrice de mari și de mici dimensiuni. Prin Ministerul Dezvoltării vor mai veni 15 autobuze electrice mari, însă nu se știe cînd.