Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului derulează campanie outdoor de promovare a României la Roma și la Milano, inclusiv cu imaginea Mănăstirii Sucevița. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” înseamnă imagini din România afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare aflate în 67 de stații de metrou din Milano, și pe 90 de autobuze din Roma.
Conform Visiting Bucovina, imaginile folosite sînt cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășanul. Pe site-ul înainte amintit mai scrie: ”Alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întîmplătoare: ambele sînt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strînse cu România. Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasîndu-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră. Campania este organizată în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice care marchează, totodată, debutul sezonului turistic”.