În timpul vizitei sale în județul Suceava, secretarul general adjunct al NATO, Mircea Geoană, a remarcat că se întîmplă unele lucruri bune, dar că Bucovina are nevoie de o promovare internațională puternică.
În cadrul unei emisiuni la Radio Top, domnul Geoană a afirmat: ”Se întîmplă ceva, ăsta e sentimentul meu, se întîmplă ceva care este și pozitiv într-o mare măsură. Cei care, de exemplu, vindeau afine, și miere, și prune, și o țuică bună de tot de prune, de exemplu, se plîngeau de faptul că, deși sînt ceva turiști, veniturile lor sînt mici. Pentru că vorbim de Bucovina, eu cred că lipsește o operațiune serioasă de brand, pentru că Bucovina…, Transilvania n-are nevoie de reclamă. Toată lumea spune: <Vreau să merg în Transilvania>. Nimeni nu spune că vrea să meargă în România. Și atunci, cred că Bucovina este un brand pe care îl putem ridica cu toții”.
Mircea Geoană s-a referit la peisaje, la obiectivele turistice și la mîncarea bio care ar trebui cunoscute și în afara țării, nu doar în România. În opinia domnului Geoană, Statul Român ar trebui să construiască acest brand și să-l promoveze, spunînd: ”Aici e nevoie să faci un brand internațional, pentru că românii știu despre Bucovina, știu despre mănăstiri”. În timpul vizitei în județul Suceava, Mircea Geoană a fost și la Mănăstirea Putna.