În ședința din 30 martie, Consiliul Județean Suceava va aproba noua organigramă și statul de funcții al CJ, care va intra în vigoare pe 1 mai. Noua organigramă prevede 213 posturi, față de 217 în prezent. Unele Direcții și Servicii vor fi reorganizate. Printre acestea se numără și Serviciul de Turism, acolo unde vor fi reduse două posturi: o funcție publică de execuție de consilier clasa I, grad profesional superior, și o funcție publică de execuție de consilier clasa I, grad profesional principal. Cele două posturi vor dispărea în condițiile în care participările la tîrgurile naționale și internaționale au fost anulate din cauza pandemiei de coronavirus. Serviciul de Turism se reorganizează în Birou, iar pentru funcțiile publice rămase se va da examen de selecție. Direcția de organizare se va numi Direcția de organizare, strategii și resurse umane. Postul de director executiv al acestei Direcții rămîne temporar vacant. Serviciul proiecte din fonduri externe va deveni Serviciul proiecte din fonduri externe și diaspora, iar Direcția Tehnică se va numi Direcția Tehnică și de Investiții. În același timp, se va înființa Serviciul managementul instituțiilor publice subordonate. Președintele Consiliului Județean, Gheorghe Flutur, a declarat: „Această reorganizare se realizează în contextul priorităților actuale ale CJ Suceava, respectiv consolidarea capacității administrative pe două direcții majore, accesarea de fonduri externe nerambursabile și accesarea Planului Naționale pentru Redresare și Reziliență 2021-2027 din care decurge necesitatea întăririi capacității tehnice a aparatului de specialitate”.