În viitorul apropiat, Primăria Suceava va scoate la concurs 13 posturi de medic și 16 de asistent medical, pentru unitățile școlare. Primarul Ion Lungu a declarat că se așteaptă aprobarea Ministerului Sănătății pentru suplimentarea personalului. Noii angajați vor figura în organigrama primăriei, însă vor fi plătiți de la bugetul de stat. Primarul a menționat că unitățile de învățămînt din oraș se confruntă cu o lipsă acută de doctori și asistenți, unele grădinițe neavînd nici măcar un asistent medical. Ion Lungu a afirmat: „Avem o problemă mare, în sensul în care nu toate unitățile de învățămînt au asistență medicală. Medicii sînt insuficienți, deservesc două sau trei școli, iar asistenți medicali nu sînt în toate unitățile. Ei sînt repartizați pe centre bugetare, dar sînt centre bugetare care cuprind cîte două ori trei unități de învățămînt. În mod normal ar trebui ca fiecare grădiniță să aibă măcar cîte un asistent medical”. Primarul Sucevei a adăugat: „Ar trebui ca fiecare unitate școlară să aibă un asistent medical titular și un medic dacă e posibil. Nu o să ajungă medici la toate centrele bugetare, dar măcar asistenții să fie permanenți și un medic coordonator la centrele bugetare”.