Într-o emisiune la Radio Top, viceprimarul Sucevei Dan Ioan Cușnir a ținut să specifice că în sediul Primăriei nu a avut loc o operațiune de arhivare, ci una de reorganizare în cadrul fiecărui serviciu. Viceprimarul spune că mai este de lucru pînă cînd atmosfera din sediul Primăriei va fi una plăcută pentru cetățean.
A declarat domnul Cușnir: ”S-a făcut o operațiune în zona de interacțiune dintre public, dintre cetățeni și Primărie, adică la parter, la etajul 1 și la subsol. Mai sînt multe de remediat. Aș vrea să fac o specificare, pentru că a fost înțeles greșit. În această săptămînă nu a avut loc o operațiune de arhivare. Arhivarea se face conform unor prevederi legale. Este foarte clar specificat cum se face arhivarea, cine o face, cine o duce la îndeplinire și așa mai departe. În aceste zile a avut loc o operațiune de organizare în interiorul fiecărui serviciu și direcții din primărie, astfel încît cei care lucrează în birouri să nu mai fie sufocați de atîtea dosare, fișete și așa mai departe. Și o parte din fișete, din dulapurile cu dosare au fost mutate la subsol, au fost ordonate, așezate toate. Au fost etichetate cine răspunde de acel fișet, ce documente sînt înăuntru și așa mai departe. Deci, s-au mutat niște dulapuri cu documente de la etajul I, de la parter și așa mai departe, la subsol. N-a avut loc o operațiune de arhivare”.
Referindu-se la zonele în care angajații municipalității interacționează cu publicul, domnul Cușnir a spus: ”Nu mai sînt dulapuri, pare cît de cît aerul mai respirabil, mai este mult de lucru pînă cînd partea de parter și etajul 1 din Primăria Sucevei unde are loc interacțiunea dintre plătitorii de taxe și impozite și Primărie să arate așa cum trebuie, cu spații deschise, cu o zonă primitoare luminoasă. Acum, cînd intră în Primăria Sucevei, primul contact pe care îl are un cetățean – în dreapta birou de amenzi, în stînga executări silite. Practic, după ce intri și vezi amenzi executări silite îți spui: <poate am nimerit în altă parte, nu la primărie>. Toată interfața, toată interacțiunea dintre primărie și cetățeni trebuie să fie prietenoasă”.