Cel mai optimist termen pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a drumului Suceava-Dolhasca este luna septembrie a anului viitor. În cadrul unei emisiuni la Radio Top, inginerul de drumuri și poduri Eugen Girigan a declarat: ”Anul ăsta sigur nu. Speranțe sînt pentru la anul. Eu știu, septembrie”. Domnul Girigan, care are calitatea de ”reprezentant al antreprenorului” în cadrul asocierii de patru firme care lucrează la drum, a spus că au fost probleme încă de la început cu proiectarea și cu asigurarea fondurilor. În ceea ce privește proiectarea, inginerul a spus că înainte de 1989 nu ajungeai proiectant direct de pe băncile facultății. Acesta a declarat: ”Înainte de 89 nu puteai veni din băncile facultății direct într-un institut de proiectări. Trebuia să ai stagiatură pe șantier și abia după 5 ani puteai să te angajezi la un institut de proiectări. Proiectul are deficiențe”. Eugen Girigan a amintit că au fost două licitații, iar la prima nu s-a prezentat nimeni pentru că nu se ofereau suficienți bani. Abia după ce s-a făcut o suplimentare de fonduri s-a putut ține licitația, dar acum sînt probleme dictate de faptul că în ultima vreme s-au scumpit materialele de construcție. A declarat inginerul specialist în drumuri și poduri: ”Cel puțin în ultimele două luni, cred că toată lumea simte o explozie formidabilă a prețurilor în construcții. Ceva nemaiîntîlnit. Lucrez de 60 de ani în domeniul ăsta, dar așa ceva nu am mai întîlnit. Oțelul beton care era un leu și ceva kilogramul a ajuns la 3 lei, 4 lei. Multe fabrici s-au închis și se importă foarte mult”. Eugen Girigan spune că în aceste condiții urmează și o creștere a prețurilor locuințelor. Revenind la lucrările publice, domnul Girigan susține că legislația nu permite ajustarea prețurilor imediat ce apar scumpiri pe piața materialelor de construcții: ”Legislația nu permite decît după o anumită perioadă reactualizarea prețurilor. Dacă în contract scrie că 24 de luni nu se majorează prețurile nu ai ce face”. În aceste condiții, firmele, ca să nu intre în faliment, preferă să rezilieze contractele și să plătească penalizări. O altă problemă este lipsa forței de muncă: ”Lipsa personalului, de la muncitorul necalificat pînă la cel cu cea mai înaltă calificare. Cîștigurile care se asigură la noi sînt insuficiente pentru ca oamenii să ducă o viață decentă. Care poate, care mai rezistă, care-i mai sănătos, care mai poate munci, indiferent că-i muncitor necalificat, șofer, mecanic pleacă în străinătate”. Drumul Suceava-Dolhasca se modernizează în cadrul unui proiect care continuă în județul Iași și este realizat de administrațiile județene Iași și Suceava. Lider de proiect este Consiliul Județean Iași. Eugen Girigan spune că în proiect este prevăzută modernizarea a aproximativ 62 de kilometri de drum pe tronsoanele Budeni – Dolhasca – Suceava , Suceava – Liteni Moara, Liteni Moara – Zaharești – Costîna – Dărmănești. Șoferii care circulă pe traseul Suceava – Dolhasca sînt extrem de nemulțumiți pentru că lucrările trenează și fiindcă din cauza acestora se circulă foarte greu.