Președintele onorific al filialei Suceava a Organizației „Salvați Copiii”, Camelia Iordache, susține că linia telefonică specială instalată în primăvara anului trecut și destinată părinților ai căror copii întîmpină dificultăți emoționale și comportamentale induse de izolarea socială nu a fost prea solicitată. Ea a declarat, la Radio Top: „Din păcate, lumea încă nu este conștientă de efectele pandemiei asupra emoționalului. Astea se vor vedea cît de curînd. Noi le vedem, le-am văzut la voluntarii noștri, le-am văzut la beneficiarii noștri”. Camelia Iordache a mai spus că după izbucnirea crizei sanitare, „Salvați Copiii” Suceava a înregistrat 1.311 situații de consiliere directă cu părinți și copii. Președintele onorific al filialei a afirmat: „În general, sînt două-trei discuții pînă cînd beneficiarii înțeleg procesul prin care trec, iar cu cei cu probleme mai serioase mergem pînă la 10-20 de ședințe”. Camelia Iordache a menționat că, pînă la pandemie, se înregistrau anual 200-300 de cazuri vizînd acordarea de consiliere psihologică. Filiala „Salvați Copiii” are angajați un psiholog și doi asistenți sociali. Camelia Iordache a arătat: „Unul dintre asistenții sociali a preluat și partea de consiliere. Terapie face numai psihologul. Nu poți să lucrezi la acest nivel cu voluntari. Este indiscutabil”. Pe 20 martie, Camelia Iordache a renunțat la președinția filialei Suceava a Organizației „Salvați Copiii”, după 28 de ani.