Cu toate că Salvați Copiii este o organizație de utilitate publică, autoritățile sucevene nu au găsit și oferit un sediu pentru aceasta. În prezent, organizația stă cu chirie într-un imobil privat lîngă autogara din centrul Sucevei. Numai că proprietarul urmează să vîndă casa, după cum a declarat la Radio Top președinta onorifică, Camelia Iordache: ”Noi acum stăm într-o casă închiriată lîngă autogara din centru, de la un privat, o casă care este pusă la vînzare, și nu știu, parcă sîntem blestemați, toate locațiile pe unde am fost, fie s-au vîndut, fie au fost date”. Fiind de utilitate publică, doamna Iordache spune că primăria sau Consiliul Județean ar fi trebuit să ofere un sediu organizației. Întrebată unde se va muta organizația, Camelia Iordache a declarat: ”Păi, nu știm unde ne ducem, am avut perioade din astea în care nu am avut sediu. Mi-am pus casa la dispoziție, alți voluntari și-au pus la dispoziție podul casei pentru arhivă”. Întrebată de cît spațiu ar fi nevoie, doamna Iordache a spus: ”Acum, în casa respectivă, avem două camere care sînt folosite ca sală de consiliere, pentru că sînt situații în care lucrează ambii specialiști în paralel, avem o sală a voluntarilor. Gîndește-te că într-o sală de 4 pe 4 se întîlnesc 20-30 de voluntari. Plus avem o cameră a specialiștilor, stau, lucrează, își fac dosarele”. Întrebată dacă a identificat vreo clădire publică în care Salvați Copiii s-ar putea muta, doamna Iordache a spus: ”Păi, uite, este fostul centru de plasament Speranța, lîngă Liceul Economic, unde sigur am putea intra, dar, vezi tu, avînd proiectele astea mari, avînd 100 de voluntari, nu putem să ne înghesuim într-o cameră. Cum am fost acum 28 de ani”. În prezent, în respectivul imobil s-au mutat cîțiva dintre angajații Consiliului Județean, ca urmare a incendiului de la Palatul Administrativ.