Lucrările de renovare a Gării Ițcani, cunoscută ca și Gara Suceava Nord, începute prin 2016, nu sînt gata nici astăzi. Surse din cadrul CFR spun că la acest moment nu se lucrează și că în gară mai funcțioenază doar o casă de bilete și există un birou amenajat pentru impiegații de mișcare. Din cînd în cînd opresc trenuri la Ițcani, ori chiar acolo se formează garniturile de tren înainte de a porni la drum. CFR-ul a început lucrările de renovare în forță, dar acestea s-au stins treptat-treptat. Mai mare rușinea! Gara a fost construită de austro-ungari în doi ani, dar noi, românii, nu putem să o renovăm nici în cinci ani. În acest timp, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, apare într-o filmare împreună cu primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, discutînd despre Gara de Nord din Capitală. Doamna Armand ar vrea o serie de lucrări pentru a da strălucire gării, dar mai vrea și ca parcul din fața Ministerului Transporturilor să fie ”tras” pînă în buza gării, iar trotuarele și șoseaua să fie mutate mai încolo. Un astfel de proiect ar costa o groază de bani, iar realizarea acestuia ar dura foarte mult. Totodată, ar fi dată peste cap circulația dintr-o zonă foarte aglomerată a Bucureștilor. Dar dacă cei doi pot s-o facă, atunci s-o facă. Însă, pînă va fi realizat acest proiect uriaș, dacă va fi realizat vreodată, ministrul Transporturilor ar trebui să se concentreze pe proiecte mai simple și aflate deja în derulare. Ar fi frumos să-l vedem pe Cătălin Drulă venind la Suceava și stînd de vorbă cu primarul Ion Lungu despre Gara de Nord a Sucevei. Iar la finalul dialogului filmat, ar fi frumos să-l auzim pe ministrul Transporturilor promițînd că va face tot ce-i stă în putință pentru ca CFR-ul să termine cît mai curînd renovările la Gara Ițcani, o gară care poate pompa din nou sînge în venele cartierului care de mult și-a pierdut culoarea din obraji. Însă, pentru asta ar trebui ca cineva să-l anunțe pe ministrul Transporturilor că și Suceava are o gară de nord, nu doar Bucureștiul.