CSU Suceava și-a prezentat noul echipament de joc, unul produs de cunoscuta companie ”Hummel”. Misiunea de a prezenta noul echipament i-a revenit liderului echipei, veteranul Răzvan Gavriloaia, purtătorul tricoului cu numărul 67. Tricourile și șorturile au un design cît se poate de modern și pot concura oricînd cu echipamentele echipelor abonate la Liga Campionilor. Ar fi foarte bine dacă echipamentul ar fi mult mai încărcat. Probabil că nu ar da foarte bine pentru ochi, dar pentru bugetul clubului ar fi excelent. Vreau să spun că mai este loc de trecut numele sponsorilor, care în prezent nu sînt în număr mare. Poate că după ce va fi dată în folosință sala polivalentă cu 5.000 de locuri care se construiește la ieșirea din Suceava spre Fălticeni, meciurile echipei locale de handbal de primă ligă vor aduce mai multă lume în tribune, iar diverse companii locale, și nu numai, vor fi interesante să-și facă reclamă și să-și asocieze numele cu un brand elegant, cum este echipa de handbal masculin a Universității ”Ștefan cel Mare”.
CSU Suceava informează că, în curînd, tricoul va putea fi achiziționat de pe site-ul merasport. Bun, ar fi prea mult un magazin de prezentare al CSU Suceava, pentru că ar trebui să aibă mult mai multe articole spre vînzare, însă tricourile acestea ar trebui să se găsească în diferite magazine din oraș. În același timp, tricouri pe care scrie ”Suceava, orașul Cetății de Scaun” ar putea fi achiziționate de Primărie și de Consiliul Județean pentru a fi oferite cadou diferiților oaspeți. Merge traista bucovineană, merge oul încondeiat, merge albumul cu mănăstirile din județ, dar haideți să mai oferim și ceva din prezent. Or, un tricou al unei echipe care joacă în prima divizie, indiferent de sport, și care a cîștigat de patru ori titlul de campioană universitară reprezintă un cadou frumos pentru oricine. Și tricoul îl mai poți pune pe tine și îl vede și altă lume, pe cînd oul îl ții în vitrină, iar traista o uiți pe undeva printr-un dulap.