Tableta intitulată ”Cum facem cu pacientul Răstoacă, domnilor Flutur, Calancea, Siriopol și Bădeliță?” și difuzată în data de 22 septembrie 2022 nu a răms fără ecou. Dar nu un ecou din acela care umblă bezmetic de colo-colo și doar naște comentarii pozitive, negative ori neutre, ci unul care a venit și cu ceva concret. În cazul de față cu două ceva-uri concrete. După apariția comentariului difuzat pe radio și pe site-ul și pe pagina de Facebook a postului nostru de radio, Tăvică Răstoacă, omul în vîrstă de 68 de ani care așteaptă din ianuarie să facă o coronografie la Spitalul Județean Suceava, a primit un telefon de la o doamnă cu care nu se cunoaște. Conform domnului Răstoacă, omul care a fost programat la coronografie pentru luna iulie, dar căruia după aceea i s-a spus că dacă vrea coronografie trebuie să plătească, doamna l-ar fi sunat din Anglia și s-ar fi oferit să-i achite costul investigației. Acesta i-ar fi spus doamnei, care s-a dovedit a fi o mare doamnă, că-i mulțumește, dar că nu vrea să ia bani de la domnia sa și că așteaptă ca problema să fie rezolvată de spital. Cel care a fost plimbat pe drumuri și nu a fost primit de cineva din conducerea unității medicale pentru a i se explica situația a spus că a doua zi a fost sunat de Ioan Bădeliță, președintele Consiliului de Administrație al Spitalului Județean Suceava. Consilierul județean Bădeliță a cerut detalii de la pacientul plimbat pe drumuri, iar apoi i-a oferit acestuia rezolvarea problemei. Este de apreciat că sînt oameni care sînt mișcați de necazurile semenilor lor și care vor să facă gesturi caritabile, cum este cazul doamnei din Anglia care i-a telefonat lui Tăvică Răstoacă. Este de apreciat și că sînt oameni cu putere de decizie care nu trec indiferenți pe lîngă necazurile oamenilor și care reacționează imediat, cum este cazul lui Ioan Bădeliță. Supărător este că există astfel de situații ca cea pentru care Tăvică Rsătoacă a bătut la ușa postului nostru de radio și și-a spus povestea.